reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Rudolf Lachkovič

Rudolf Lachkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nemá význam len kritizovať. Treba sa viac angažovať. Posledné roky som prežil väčšinou v zahraničí a preto mám oči, tak trochu cudzinca. Mrzí ma, keď vidím často drobnosti, ktoré sa dajú ľahko zmeniť a život by mohol byť krajší. Mrzí ma, keď len vďaka apatii a rezignácii väčšiny je možné nehorázne plytvať s verejnými zdrojmi. Nepáčia sa mi informácie o bezprácnom bohatnutí, prevaha individuálnych záujmov nad záujmami verejnými. Zmena je možná, len keď bude viac tých, čo o ňu budú usilovať. Kandidujem za stranu č. 4 Demokrati Slovenska - Ľudo Kaník. Predtým som sa angažoval, ako člen Programovej rady Slobodného fóra, a ako kandidát na funkciu starostu v Bratislave - Karlova Ves za koalíciu SDKÚ-DS, Sloboda a Solidarita, Most-Híd a Občiansko konzervatívnu stranu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu